-
Hodnoceni redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Betonpres je rodinná firma z jižních Čech, která vyrábí betonovou střešní krytinu a dodává na trh kompletní střešní systém vysoké kvality se zárukou 30 let. Majitelé firmy se u příležitosti 25. výročí založení společnosti rozhodli modernizovat značku a vizuální styl, aby lépe odrážely probíhající inovační změny. Strategickými cíli modernizace bylo upevnění pozice na trhu, příprava na expanzi do dalších regionů a rozšíření výrobní kapacity.
Základem nové vizuální identity, kterou připravilo studio Dynamo design, je erb s kohoutem na střeše. Kohout je v zemích střední Evropy historicky symbolem ochránce domova, proto se často objevuje jako ozdoba na štítu střech. Geometrická podoba kohouta a jeho umístění do erbu odkazuje na preciznost, moderní technologie a zároveň rodinnou tradici. Tyto významy podporuje i nový slogan společnosti „Patron českých střech“.
Základním písmem je Pepi Tomáše Brousila. Předností písma je jednoduchá elegance a dobrá čitelnost, volba mínusek přispívá k přátelskému výrazu celé značky. Základní barevnost je červená, další doplňkové barvy odrážejí barevnou škálu nabízeného sortimentu.
„Spolupráce s rodinnou firmou Betonpres byla velmi příjemná. Jsme rádi, že se majitelé rozhodli pro tohle řešení, které na rozdíl od ostatních značek v segmentu jen neopakuje nadužívaný symbol střechy, ale přináší osobitější charakter společnosti Betonpres. Navíc celý proces od prvních návrhů až po implementaci a zveřejnění trval jen 3 měsíce – hlavně díky dobré vzájemné spolupráci a důvěře. Těší nás, že i menší české společnosti vnímají potřebu kvalitní vizuální identity a nebojí se vybočit z řady.“Libor Jelínek, creative director, Dynamo.
Pro společnost Betonpres Dynamo zpracovalo kompletní grafický manuál vizuálního stylu a podílelo se na implementaci (výstavní stánek, tiskové materiály apod.). Nová firemní identita byla poprvé představena na veletrhu STŘECHY PRAHA 2018, který se konal v únoru 2018.
Ukázky vizuálního stylu
Zdroj a foto: dynamodesign.cz