Finále Plzeň oslaví své 31. narozeniny. Za výslednou podobou vizuálu stojí už čtvrtým rokem kreativní studio DRUŽINA, které ve spolupráci se zadavatelem zpracovalo společný nápad s motivem velkolepého finále ve kterém představuje moderátorskou dvojici festivalu Jana Cinu a Petra Vančuru. Na loňský ročník navazuje akcentem domácí české tvorby, humorně a s odlehčeným tématem.
„Po minulém kulatém výročí a narozeninové tematice festivalu jsme se rozhodli představit Finále jako událost sezóny. Původně jsme chtěli zachytit, jak se na něj připravují běžní hosté, ale VIP osobnosti nakonec vyhrály. V námětech se objevila příprava děkovné řeči nebo úprava špatně padnoucího smokingu, nakonec jsme ale zvolili chůzi po ikonickém červeném koberci,” vysvětluje kreativu Jan Žaloudek z DRUŽINY.
Studio stojí i za výslednou podobou festivalové znělky. Ve 45 vteřinách se v ní Jan Cina představí jako „hvězda česká“, kterou trenér Petr Vančura poměrně tvrdým způsobem připravuje na festivalový mediální nápor.
„Záměrem bylo vybrat herce s pohybovým a komickým potenciálem. Jan a Petr byli tou nejlepší volbou. Scénář spotu uchopili energicky a svým osobitým humorem pomohli dotvořit celou situaci,“ doplňuje Jan Žaloudek.
Kampaň:
Koncept: Michaela Klakurková, Jan Žaloudek
Copywriting: Michaela Klakurková, Jaroslav Mašek
Vizuál:
Fotografie: Michaela Klakurková, Jan Žaloudek
Grafický design: Jan Žaloudek
Video:
Režie: Jan Žaloudek
Střih: Michaela Kalkurková
Kamera: Adam Mach
Set design: Jan Žaloudek
Produkce: Magdalena Sochorová
Vizuální styl předchozích ročníků
Dortová bitva na plakátech festivalu Finále Plzeň od uskupení Družina
Festival Finále Plzeň má nové logo, vizuální koncept i podobu trofeje
To, zda se moderátoři nakonec dostali do formy, se plzeňští diváci dozví během šestidenního festivalu Finále Plzeň. Ten bude probíhat od 19. do 24. dubna 2018.
Zdroj a foto: festivalfinale.cz