Některými marketéry bývá slogan označován, jako základní stavební kámen komunikace. Spousta firem se s ním doslova pere a i díky své spořivosti na nesprávných místech a neochotě investovat do kvalitního textaře, občas vyprodukuje něco nevýstižně nevhodného.
Společnosti HET, spol s r. o. se však slogan opravdu povedl. Zůstává tu ovšem otázka, zda autor chtěl zdělit to stejné, jako napadá mne a asi i většinu z Vás. Firma vyrábí široké spektrum nátěrových hmot, ale podle mého je slogan spíš zaměřen na jejich vizuální identitu. Ta by totiž podle mého názoru změnu snesla. HET totiž investuje čímdál více finančních prostředků do reklamy a můžeme jej nyní vidět nejen v obchodech, ale i na billboardech nebo televizní obrazovce.
Tento článek však nemá být vnímán jako narážka na komunikační agenturu, která pro HET pracuje. Z vlastních zkušeností všichni víme, že přesvědčit klienta o nutnosti inovace (kompletní změna dle mého názoru ani v tomto případě není třeba) je občas velmi těžké a spousta vysoce postavených lidí si myslí, že inovací značce uškodí. Dost často to ovšem bývá naopak.
Pavel Vaníček
https://www.designportal.cz/loga-corporate_design/HET.html
18.05.07