Pražská agentura KNOW HOW solutions představila novou vizuální identitu pro svého klienta – advokátní kancelář Chytka. V logu nenajdete tradiční paragrafy, váhy či římské sloupy, jakými se „pyšní” velká část konkurence, ale trochu netradičně trojúhelníky, které v sobě skrývají symbol lva. Ať už tam toho lva najdete nebo ne, nové logo stojí za podívání.
Nové logo, zdroj: knowhowsolutions.cz
Od lva ke trojúhelníkům
Jiří Malý, managing director agentury KNOW HOW solutions, popisuje vznik vizuální identity takto: Klient si u nás objednal ident, který bude originální pro právní segment. Jeho hlavní požadavek byl, abychom vypustili cokoliv jako římský sloup, váhy, paragraf atd. Dalším požadavkem bylo zachovat mladistvost, měli jsme tedy v práci celkem volnost. Hlavní úvaha, která dala vzniknout “lvíčkovi”, což je pracovní pojmenování pro mark lva v logu, se kterým přišel klient, byl symbolismus lva: moudrost, síla, vznešenost, důstojnost, odvaha, spravedlnost, autorita.“
Od lva ke trojúhelníkům, zdroj: knowhowsolutions.cz
„Tato symbolika je dále navíc propojená s trojúhelníkem, jakožto dokonalým geometrickým tvarem jehož symbolika je: tvořivost, harmonie, stoupání, manifestace, osvícení, integrace. V neposlední řadě je pak možné z trojúhelníku vyskládat klientův monogram VCH. Značka je spojena s fontem Baskerville, který ji doplňuje a přivádí zpět na zem do klasičtějšího střihu, obzvláště díky patkovistosti.“
Ukázky vizuálního stylu
Ukázky vizuální stylu, zdroj: knowhowsolutions.cz
A jak se nový vizuální styl líbí vám? Hlasujte pod článkem.
Design portal
https://www.designportal.cz/loga-corporate_design/advokatni-kancelar-chytka-logo.html
07.01.14