-
Hodnoceni redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Přední česká fact checkingová platforma Demagog.CZ, která ověřuje pravdivost výroků politiků, má po 5 letech novou vizuální identitu. Tu zpracovala agentura Little Greta.
„Po 5 letech fungování projektu Demagog.CZ jsme si udělali obrovskou radost. Pět let jsme bojovali s tím, jak svůj unikátní obsah dostat k voličům. Nedělali jsme to špatně, ale bylo to poněkud nahodilé. Ve spolupráci s Little Gretou jsme proto vytvořili novou identitu. Co nás těší nejvíc, je, že nás agentura oslovila sama a projekt realizovala zdarma v rámci své občanské angažovanosti – to se jen tak nevidí,” pochvaluje si zakladatel Demagog.CZ Jan Tvrdoň.
Making Of — Demagog.cz redesign
První kolo prezidentských voleb máme za sebou, ale od politiky si ještě neodpočineme. Projekt Demagog.CZ je v České republice klíčovým hybatelem na poli fact checkingu. Platforma má za cíl kultivovat veřejnou debatu v naší zemi, a to zejména prostřednictvím ověřování faktických tvrzení politických elit. A s tím my rádi pomůžeme.Pro Demagog.cz jsme zpracovali redesign a tohle video, v němž si "zahráli" Jan Tvrdoň a Radoslav Dostál, je o něm. ⤵️
Zveřejnil(a) Little Greta dne Čtvrtek 18. leden 2018
Jeho hlavním požadavkem bylo sjednotit a zatraktivnit vizuální komunikaci Demagog.CZ, nastavit komunikační styl na sociálních sítích a zároveň zachovat maximální míru serióznosti. Nová identita je v těchto dnech postupně implementována do komunikace na webových stránkách a na sociálních sítích projektu. Změna vizuálu se dotkla také sesterského projektu DemagogTV.
„Motivem redesignovaného loga je hlava mluvícího politika. Zároveň se však jedná o koláčový graf, který bývá hojně využíván při ověřování výroků politiků,” dodává za Little Gretu Radoslav Dostál, autor designu. „Na neziskových projektech se podílíme často a rádi. V tomto případě jsme mohli pomoci v boji s dezinformacemi a alternativními fakty, což v dnešní době považujeme za mimořádně smysluplné,” uzavírá Dostál.
Zdroj a foto: littlegreta.co.uk