Proniknout s novou značkou na poměrně malý realitní trh není v současné době nic jednoduchého. Brněnská společnost CS Property Services se rozhodla založit své služby na propojení individuálního přístupu ke klientům a perfektní znalosti realitního trhu a tuto filozofii promítla i do konceptu osobité vizuální identity.
Výjimečnost společnosti CS Property Services spočívá v umění spojit představy svých klientů s profesionálním přístupem jednotlivých odborníků z oblasti realit, architektury, práva, daní a financí, a ochránit a zvýšit tak hodnotu nemovitého majetku při zvážení všech možných rizik.
Při tvorbě vizuální identity společnosti se agentura Touch Branding nechala inspirovat mottem firmy „Spojujeme finance, lidi a vize“. Motiv různě propojených kruhů, které ve svém středu nesou barevný symbol jednotlivých elementů, se objevuje jak v logu společnosti, tak na ostatních marketingových nástrojích.
Skupinka kruhů se mění a počet i jejich seskupení se přizpůsobuje prostředí, se kterým živě koresponduje. Podle informace, kterou doprovázejí, se kruhy prolínají s pečlivě vybranými duotónovými obrázky s přírodními motivy tak, aby bylo patrné, že vzájemné působení jednotlivých prvků vytváří dokonalý kompaktní celek.
Součástí indetity je po technické stránce i definice proporční barevnosti a typu písma (Stag Serif od písmolijny Village z New Yorku), které zajišťují jednotné vyznění materiálů od firemního profilu přes merkantilní sadu až po webové stránky, jež pro společnost připravili webdesignéři Vítězslav Válka a Ondřej Válka.
Celkový projekt a strategii uvedení značky CS Property Services na trh měla na starosti agentura Konektor.
Marušinec Martin
https://www.designportal.cz/loga-corporate_design/cs-property-services-identita.html
05.02.10