Společnosti CZ Golf, do jejíhož portfolia patří několik golfových areálů, se oděla do nového hávu a představuje golfové veřejnosti novou korporátní identitu. Jejím autorem je grafický designér Tomáš Machek ze studia Side2. Jak se vám logo líbí?
Značka CZ Golf využívá jediné samohlásky v názvu společnosti a mění ji na golfový míček. Tento motiv je pak dle povahy aplikace užíván variabilním a hravým způsobem. Značka je moderní a inovativní a zásadním způsobem se odlišuje od tradičních, spíše konzervativních značek jiných golfových resortů, nejen v ČR.
Ukázky logotypů golfových arealů v portfoliu CZ Golf
Nové je jak logo CZ Golf, tak i značky všech areálů, které sjednotil společný design. Pro potřeby nového vizuálního stylu vzniká také nová fotodokumentace všech areálů. Autorem fotografie je renomovaný fotograf Filip Šlapal.
Komentář golfisty
Nové logo mě příliš nezaujalo. Použití golfového míčků mi už nepřijde příliš originální a tenhle nápad už měl kdejaký internetový obchod. A že bych si pod ním představil jednoho z největších provozovatelů golfových hřišť se říct taky nedá.
Pavel Mužík (HCP: 11,0)
Golfové zprávy
Komentář grafika
Ačkoli se mi většina věcí z dílny Side2, a speciálně Tomáše Machka, líbí. Tady mi to přijde tak trochu bez nápadu. Neměl jsem možnost vidět všechny aplikace, ale golfový míček místo písmene „o“ měl nutkání použít asi každý grafik, který kdy na nějakém golfovém logu delal (mě nevyjímaje). On tak trochu nešťastný už je samotný název CZ GOLF, notabene doména je už vyloženě ambigram.
Co se týká log dalších hřišť, tak působí poměrně dobře. Nevidím tam ale jakoukoli návaznost na logo CZ Golf což je škoda.
Poskakující tečky v logu Filharmonie Brno na mě působily hravěji :)
Martin Kalda
Design portál
Zdroj a foto:
Tisková zpráva CZ Golf
Design portal
https://www.designportal.cz/loga-corporate_design/czgolf-nove-logo-side2.html
23.08.11