Nová vizuální identita obchodu Halada City zvítězila v prestižní soutěži Red dot design award. Autorem celého vizuálního stylu je mezinárodní studio Firefly branding, které má kromě New Yorku a Soulu svoji pobočku i v Praze. Patnáctičlenná porota vybírala z více než šesti tisíc přihlášených prací. Jak se Halada City líbí vám?
Vítězná vizuální identita Halada City se stane součástí ročenky „International yearbook communication design 2010/2011″ a také si ji budete moci prohlédnout od 9. prosince na výstavě vítězných prací v Red dot muzeu v Německu.
Halada City je nový obchodní řetězec vytvořený pro Halada Jewellery Company. Studio Firefly přidává svoji explikaci v angličtině:
The new design is evocative of Halada City’s young and fun personality and developed to be representative of the new Halada City store line. The logo brings to life Halada’s fun and sexy side. Vivid, bright, and shiny colored circles glow and illuminate like city lights in the night. A multi-colored palette suggests a diverse experience just like the promise of the city life. As part of the new brand identity, a visual motif using the logo’s dots to create a city skyline was spread through multiple touch points, including print advertisements, signage, shopping bags, and loyalty cards.
Mezi významné klienty studia Firefly patří mimo jiné i česká Eta, dále pak UPS nebo Samsung. Zakladatelkou studia a současně jeho ředitelkou je Jiwon Shin.
Další informace: Firefly
Martin Kalda
https://www.designportal.cz/loga-corporate_design/halada-city-red-dot-vitez.html
01.09.10