-
Hodnoceni redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Pražská digitální agentura Flow Media představuje svoji novou vizuální identitu a zároveň spouští nový web, na kterém prezentuje výběr ze svých nejaktuálnějších projektů. Proměnou prošlo nejen logo, ale i jeho barvy. Nově bude s agenturou spojena královsky modrá v kombinaci s výraznou červenou barvou. Ta má vyjadřovat pulzující energii a srdečnost. Logo vzniklo inhouse pod vedením lead designera Tomáše Krčála.
„Cílem bylo vytvořit identitu, která odpovídá naší dnešní povaze. Jsme stabilní, spolehlivá, upřímná a moderní firma. Proto jsme předělali celý logotyp a výrazně ho zjednodušili. Logo vzniklo ze spojení písmen W a M a symbolizuje tok,” říká Jakub Rož, zakladatel Flow Media s.r.o.
Aktuálně se agentura specializuje mimo jiné na marketing na Instagramu. Do budoucna chce v tomto oboru získat a následně předat svým klientům maximum zkušeností. „Naší vizí je stát se lídrem na trhu v oblasti marketingu na Instagramu. Z toho důvodu vyvíjíme vlastní nástroj Reward, který jsme představili letos v lednu,“ dodává Jakub Rož.
Mobilní aplikace Reward funguje jako dokonalý nástroj, který usnadňuje propojení značky s influencery. Aplikace dokáže ušetřit social media manažerům měsíčně desítky hodin času, který by jinak trávili nad plánováním kampaní s influencery.
Zdroj a foto: flowmedia.cz