Článek

Aktualizováno: Recykluje Sony hopíky na Wimbledonu?

BraviaAktualizováno: Recykluje Sony hopíky na Wimbledonu?

Reklamní spot Sony Bravia odehrávající se v americkém San Francisku natočený společností Fallon před 5-ti lety není třeba představovat. Možná ho máte stále máte rádi stejně jako já. Nyní Sony využívá „nápadu“ a představila spot na stejném principu odehrávající se v anglickém Wimbledonu. Tentokrát se nejedná o pestrobarevné „hopíky“, ale o typicky zelenožluté tenisové míčky.

Recyklace vlastního nápadu? Proč ne?

Reklama tak nenásilně propaguje 3D vysílání finále Wimbledonu. Finále mužů i žen v HD kvalitě se bude vysílat v kinech s podporou 3D technologie a BBC pak bude přenos vysílat pro diváky s 3D televizorem. Reklamní spot Sony Wimbledon natočila společnost Crayon.

Dle mého reklama opět velmi zdařilá. Ovšem mnohé diskuse odsuzují fakt, že se jedná o vykradení nápadu a spot na Wimbledon je tak nudný – bez nápadu. Já si to naopak nemyslím – jednou je to nápad Sony a tenisové míčky vybízí k tumuto využití.

Co si myslíte vy?

San Francisko