V rámci konference Brandˈs New Day se v Praze poprvé představí uznávaný autor knih věnovaných budování úspěšných značek a ideový lídr v oblasti brand strategie Marty Neumeier. Jeho zkušenosti, prověřené vyspělým trhem a klienty, jako je Apple, HP, Eastman Kodak, doplní svými příspěvky vybraní majitelé českých firem, kteří se svými značkami obstáli i ve světové konkurenci. Konference proběhne 6. listopadu 2012 v pražském kině OKO. Začátek je v 9.30 hodin.
13 mýtů brandingu
„O značkách a brandingu existuje v Česku již slušné povědomí. Nicméně každý den se přesvědčujeme o tom, že na značce záleží více než kdy jindy a že je potřeba stále se učit s ní systematicky pracovat. Proto považujeme Martyho zkušenosti s budováním značek na globálních trzích a ve vyspělejších ekonomikách za užitečné pro ambiciózní české firmy.“ říká Tomáš Kostkan, majitel studia AnFas, které po úspěšném českém vydání knihy Brand Gap přiváží jejího autora do České republiky.
Konference je určená pro majitele českých značek a pro všechny, kteří se problematikou zabývají – brand manažery, marketéry a designéry. Se svými příběhy se nejprve představí zástupci úspěšných českých firem, kterým se podařilo značku vybudovat na zelené louce, nebo oživit zapomenuté tradiční značky a prosadit se v zahraničí.
Knihy Martyho Neumeiera, zdroj: marty-neumeier.cz
Marty Neumeier na závěr konference ve své dvouhodinové prezentaci 13 mýtů brandingu podrobí zkoušce některé zažité představy o brandingu, marketingu, designu a inovaci, např. že značka je logo, že velká značka nemůže vzniknout bez velkých investic do reklamy nebo že značky vznikají v marketingových odděleních. Ve svém bohatě ilustrovaném vystoupení a cvičeních k tématům: Jak funguje značka? Proč společnosti existují? Kdo je konkurence? Jak můžete inovovat? seznámí Marty účastníky konference se základními principy budování značek, které mohou začít uvádět do praxe v nejbližší pracovní den.
„Věříme, že sdílením znalostí a ukázkou úspěšných příkladů budování charismatických značek přispějeme ke zlepšení spolupráce mezi všemi odborníky, kteří se na procesu budování značky podílejí, a ve výsledku i k většímu obchodnímu úspěchu českých značek. Doufáme, že dáme nový impulz a energii všem, kteří třeba nevědí, kde s budováním značky začít nebo se jim zatím nedařilo najít odvahu ke změně.“ dodává za organizátory konference Tomáš Kostkan.
Brand‘s New Day
Konference pro odbornou veřejnost
Termín:
6. listopadu 2012
Místo:
Bio Oko, Praha 7, od 9.30 hod.
Vstupné:
3500,- Kč bez DPH.
Web:
marty-neumeier.cz
Design portal
https://www.designportal.cz/akce-vystavy/marty-neumeier-konference-prah.html
23.10.12