Článek

Barvy, které vnímáme zrakem, čichem i dotekem

Papír představuje pro designéry obrovskou škálu možností využití a prostor pro kreativitu. Inspiruje, dává reálné podněty. Barva je jedním z důležitých kritérií, která kreativci při volbě konkrétního papíru zvažují. V kombinaci s povrchem a vůní působí každá barva jiným dojmem a vyvolává odlišné emoce. Právě v šíři nabízených barev zaznamenaly řady kreativních papírů Arjowiggins tento rok nejvýraznější změny.

Módní trendy a dokonalá kombinace

Při vývoji nových barev byla pozornost věnována nejen módním trendům, ale také vzájemné kombinovatelnosti a sladění barevných tónů v rámci celé kolekce. Výraznou inovací prošly hlavně kolekce Keaykolour a Curious Metallics.

„S firmou Antalis spolupracujeme od začátku jejího vzniku v České republice. Společně s marketingovým oddělením Antalis jsme pro představení nové kolekce Keaykolour, která obsahuje 48 barev, vybrali formu bloku,“ říká Ivo Štuchal z firmy Senso. „S papíry z řady Keaykolour pracujeme už několik let, vybrali jsme si je především proto, že mají přirozený povrch, což vnímám jako základ.”

Kolekce Keaykolour i Curious Metallics

Ikonická řada Keaykolour nyní čítá 48 barev, rozdělených do 9 základních skupin vzájemně sladěných tónů, od chladných a nenápadných po syté a veselé. Součástí řady je rovněž 13 ražených vzorů různých gramáží. Barevná paleta se rozšířila o 28 nových odstínů. Nově si můžete vybrat například mezi pastelovými odstíny Pastel Pink, Pastel Blue nebo Pastel Green, živými Indian Yellow, Pumpkin a Coral nebo temnými Sequoia, Port Wine či Carmine.

„Další nespornou výhodou kolekce Keaykolour je široká škála barev, která je v papírenském světě jedinečná, použití recyklovaného vlákna, jež je delší a zajišťuje vyšší pevnost při nižší gramáži papíru, a tím je využitelnost ve výrobě papíru naprosto jedinečná. Další výhodou je vysoká odolnost při následném technologickém zpracování a také bych chtěl zmínit bezkonkurenční cenu za materiál a kvalitu, kterou dostanete.” Ivo Štuchal, Senso

Papíry s rafinovaným metalickým povrchem, Curious Metallics, letos obohatilo 15 nových nadčasových barev, čímž se nabízená paleta rozšířila na 30 odstínů. V nové řadě Curious Metallics najdete chladné barevné odstíny, jako Aloe a Aquamarine, ale i hlubokou černou barvu Night, která je temná jako noc a sytá jako obsidián.

Kolekce Keaykolour i Curious Metallics najdou využití v oblasti tvorby firemní identity, speciálních prezentací, ale také v reklamě či umělecké tvorbě. Oceníte je při výrobě špičkových tiskovin a obalové kartonáže, jako jsou vizitky, obálky, hlavičkové papíry, desky, výroční zprávy, letáky, katalogy, brožury, certifikáty, knihy, záložky, blahopřání a PF, svatební oznámení, mailingové materiály, kalendáře, diáře, dárková balení, visačky na oděvy, obaly na víno a další.

The Paper Book 2018-2021

S kompletní nabídkou kreativních papírů Arjowiggins se můžete seznámit v unikátní vzorkové knize The Paper Book 2018-2021. Společnost Antalis, jako přední distributor kreativních papírů na českém trhu, knihu představila designérům 11. října v pražské restauraci SOHO restaurant & lounge.

Během dopoledne v inspirativním prostoru pražské restaurace se hosté nejen seznámili s The Paper Book 2018-2021, ale sami si z vybraných barev nových kreativních papírů mohli složit krabičku, jejímž autorem je přední český designér Jan Činčera. V krabičce si pak každý z hostů odnesl tričko s originálním potiskem barevné škály kreativních papírů Keaykolour.

Vzorník The Paper Book 2018-2021 je kromě velkého formátu A4 poprvé dostupný i v menším formátu DL. Prohlédnout si jej můžete v prodejně Le Papier v Praze. Zájemci si jej mohou také objednat přímo na stránkách výrobce papíru Arjowiggins.

Zdroj a foto: antalis.cz
Článek je součástí placené spolupráce se společností Antalis