Hodnocení čtenářů
( hlasů)Největší výrobce ořechových krémů v České republice, firma Big Boy, má nové logo a vizuální styl. Sjednotit široké portfolio produktů a jejich obalů dostalo za úkol studio Amorfa. Panáček, který je nedílnou součástí značky už od jejího počátku, zůstal zachován. V novém vizuálním stylu ho studio rozpohybovalo a posunuli brand k větší hravosti a pozitivním emocím.
„Velká změna jde vidět hlavně při pohledu na regál v obchodě, kde se řady krásně rozlišují, produkty jdou vidět na první pohled, a použití různého lakování nebo metalických etiket zaujme. Dlouho jsme si na nový vzhled zvykali, ale teď jsme na něj pyšní, a naši zákazníci ho milují!“
Alex Koníček, zakladatel Big Boy
Původní logo
Nové logo
Explikace
Lukáš Chládek, Designer/Founder ve studiu Amorfa
„Hlavním důvodem re-designu byla různorodost obalů, kvůli čemu značka působila nesoudružně a roztříštěně. Kromě sjednocení bylo našim cílem také správně vyjádřit charakteristiky firmy, její přístup a zapálení pro experiment se surovinami při vývoji různých produktů. Nyní je nová podoba značky hravá, šťavnatá, a komunikace zdravě sebevědomá až drzá. Se zákazníky komunikuje prostřednictvím obalů i jiných materiálů krátkými textacemi. Jsou veselé, odlehčené a zaujmou vtipnými detaily.
Panáček Big Boy je nedílnou součástí značky už od jejího počátku. Přenesli jsme ho proto i do nové identity, rozpohybovali ho a posunuli tak celý vizuální styl k větší hravosti a pozitivním emocím. Základní fialové barvě to nejlépe ladí s vanilkovou – tahle kombinace prostě voní i chutná. Sjednocujícím prvkem všech obalů a etiket je výrazné dominantní logo, které dostalo značku více do povědomí. Každý výrobek má designový systém tvorby etiket/obalů, které se snadno přizpůsobí jakékoliv produktové řadě.“
Vývoj konceptu
Ukázky
Zdroj a foto: amorfa.cz, bigboy.cz