-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Německý výrobce vozů BMW má nové logo. Nejedná se o revoluci, spíše facelift. Automobilka k němu rovnou dodává, že loga na vozech zůstávají stejná. Nové logo se bude používat pouze pro marketingovou komunikaci.
Hlavní rozdíl je v průhledném okraji loga, který tak přebírá automaticky barevnost povrchu na němž je aplikován. Automobilka je zatím poměrně skoupá na ukázky aplikací loga, zatím tak lze soudit pouze několika ukázek na vozu The Concept i4.
„Mnoho lidí věří, že logo BMW je stylizovaná vrtule. Pravda je ale trochu jiná.“ Fred Jakobs, Archive Director, BMW Group Classic
Původní logo
Nové logo
Explikace
Jens Thiemer, Senior Vice President Customer & Brand BMW
„Nové komunikační logo BMW vyzařuje otevřenost a jasnost. S touto novou průhlednou variantou chceme, více než kdykoli předtím, pozvat naše zákazníky, aby se stali součástí světa BMW. Náš nový design loga je více připraven na digitalizaci značek.“
Vývoj loga
Ukázky vizuálního stylu
Introducing the new BMW brand design for online and offline communication. While the logo on the vehicles remains in use, the new communication logo is an expression of our revised identity.
Zveřejnil(a) BMW dne Sobota 7. března 2020
Zdroj a foto:bmw.com