Tvorba značky není věda. Nebo nakonec snad ano? Touto a dalšími otázkami se budeme zabývat na dalším Designers Mixeru pod ambasadorskou taktovkou Lumíra Kajnara ve spolupráci s Behavio Labs a Jiřím Boudalem. Mixer jako vždy organizuje BrandCloud.pro za pomoci ambasadora a partnerů. Tentokrát to bude nejen kreativní a poučné, ale i interaktivní, protože se symboly značek se dá pracovat opravdu unikátně. Poznáte nové karty se symboly značek, otestujete si své vědomosti, pobavíte se, poučíte se.
Vzhledem k současné pandemické situaci se i tentokrát designéři setkají “ na dálku”, ale za to snad v hojném počtu. Mixér začíná 30. 3. od 9.00 a připojit se můžete zde: https://fb.me/e/1XLOrvzPA Volba místa, kde si uděláte kafe, je na vás. Stačí připojení k internetu a v živém streamu pak již můžete sledovat a diskutovat. Stream partnersky zajišťuje Jakub Kněžínek spolu s Gadzook.
„Tvorba značky není věda. Nebo ano?“
Na akci vystoupí:
Lumír Kajnar
Grafický designér, tvůrce log a poradce v oblasti identity značek.
Je absolventem Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a kariéru začínal jako grafik v Young&Rubicam, následně v Leo Burnett. Za svou práci byl několikrát oceněn v českých i mezinárodních soutěžích. Posledních 14 let působí samostatně a je podepsán pod aktuálním logem českých skautů, České rugbyové Unie, taxislužby Liftago, sítí kaváren EMA, triatlonistů i své domovské univerzity. Dlouhodobě spolupracoval s pojišťovnou Kooperativa, filmovou produkcí Stillking a Letištěm Praha. Několik let vyvěšuje na facebooku a instagramu grafické glosy k aktuálním domácím i světovým událostem, za které v loňském roce získal cenu Zlatý ohníček českého Art Directors Clubu.
Jiří Boudal
Spolumajitel společnosti Behavio Labs, která se zabývá výzkumem lidského rozhodování a vývojem technologií v této oblasti. Školí a trénuje značky v práci s principy rychlého myšlení a rozhodování, v loňském roce například Dáme Jídlo, ČEZ nebo Albert. Vystudoval sociologii, dříve vedl úspěšnou kampaň k prosazení zákona o zveřejňování smluv státu na internetu.
Termín a místo:
- 30. března 2021 v 9:00
- Online
Vstupné:
- Zdarma
Další informace:
Zdroj a foto: BrandCloud.pro