Článek

Buďte u toho: Datart sazí stromky

DatartBuďte u toho: Datart sazí stromky

Společnost DATART, každý zná, a patrně stejně jako já ji chápe jako jednoho z obrů s elektrotechnikou. Přesto od ostatních obrů se trošku liší. Po orkánu Kyril, který u nás v Čechách napáchal hotovou spoušť, se DATART pustil do sázení stromků.

Právě lesní porosty Kyril zničil nejvíce. Na rozdíl od nemovitostí, které Kyril zničil, je les těžko a hlavně jen pomalu obnovitelný. Do projektu se mohl zapojit každý kdo nakoupil za 100 a více korun v klasické prodejně tak na internetu. DATART se pak zavázal přispět na výsadbu stromků.

Datart

Celá tato kampaň není zajímavá jen nápadem, obsahem, ale také vizuální stránkou. K akci je vytvořen příjemný a přehledný web, kde naleznete spoustu zajímavých informací a také On-line kameru „jak roste první DATART stromeček“. Komunikace akce je podpořena i v místě prodeje a jako správná komunikační kampaň má i svůj TV spot. Veškerá komunikace se kultivovaně zelená a vybraný font vše harmonicky doplňuje. Jediným kamenem úrazu je však již zmíněný TV spot. Samotný nápad vytvožit TV spot je super, i obsah v pohodě, ale zpracovaní je na bodu mrazu.

Datart

Akce probíhala od 8 února do 3 března 2007 a celkem se díky ní vysadí 115 702 stromků. Webovou kampaň k sázení lesa připravila společnost Nantuko, stejně jako webspolecnost.datart.cz.

Lucie Schwarz

https://www.designportal.cz/reklamy-kampane/datart-sazi-stromky.html

12.03.07