-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Vedení České asociace squashe připravilo nové logo a vizuální identitu pro svoji veřejnou prezentaci a komunikaci, která bude nově probíhat pod značkou Český squash. Logo, jež zachycuje letící squashový míček, navrhla agentura Aetna.
Nový vizuál se poprvé více ukáže na republikovém šampionátu, který proběhne ve dnech 7.–10. března v Praze se skleněným kurtem v obchodním centru Galerie Harfa. Postupně bude zapojován a používán ve veškeré komunikaci o Českém squashi.
„Logo je moderní, jednoduché a dynamické, což přesně vystihuje charakteristiku našeho sportu.“ Tomáš Cvikl, předseda České asociace squashe
Logo České asociace squashe
Nové logo
Explikace
Roman Šťastný, ředitel agentury Aetna:
„Letící míček je pro nás nezaměnitelným symbolem squashe a s tím jsme pracovali. Text Český squash evokuje stěnu. Reprezentativní, ale současné písmo a použití národních barev symbolizují hrdost a důstojnost. Co se týče použitého písma, jedná se o Jaroslav, jehož autorem je Tomáš Brousil.“
Ukázky vizuálního stylu
Zdroj a foto: aetna.cz, czechsquash.cz, facebook.com