-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Dance rádio ze skupiny Lagardère má nové logo. Stanice začala logo používat už během roku 2017, takže se nejedná o horkou novinku. Nicméně jedná se o kvalitní práci, která stojí za zmínku. Autorem loga i vizuálního stylu je grafik Robin Stenczel. Ten kromě loga připravil i vizuální styl.
„Nové logo sleduje aktuální trendy, dominují mu jednoduché linie a kontrastní barvy tak, aby se kladl důraz především na čitelnost, aplikovatelnost a dlouhodobě udržitelnou sílu značky s jasným významem,“ uvádí Robin Stenczel v explikaci loga.
Nové logo obsahuje výrazný symbol, který vyjadřuje samotný název rádia a je složen z písmene „D“ v moderním pojetí a radiových vln či hudebních stop.
Písmeno “D” vyjadřuje slovo “DANCE” – tančit. Radiové vlny se šíří éterem. Tyto dva elementy byly propojeny.
Součástí loga je barevný gradient přecházející z červeno-růžové do zářivé oranžové. Doplňkovou barvou je pak bílá. Mediální skupina Lagardère Active ČR provozuje, kromě Dance rádia, skupinu rádií – Evropa 2, Frekvence 1, rádio Bonton, Dance Radio, ZET a slovenskou stanici Europa 2. Značka Lagardère patří holdingu se sídlem v Paříži a aktivitami v globálním měřítku. Kromě rádií zastřešuje také televize, nakladatelství, produkční společnosti, distribuční společnosti, internetové portály atd.
Ukázky vizuálniho stylu
Zdroj a foto: danceradio.cz