Design si prorazil cestu na výsluní veřejného zájmu. Každý si již není svého úspěchu strůjcem, ale tvůrcem. Dávno skončila uniformní industriální éra. Informační věk tlačí své enormní množství dat především vizuálními vjemy, a aby oči nepřecházely bez povšimnutí to, co chcete sdělit, klade silný důraz na kreativitu. Věci je třeba umět zabalit, dát jim výraz, bez designu neuspějete.
Úspěch může mít mnoho podob. Podobu, která si získá kompletní vybavení kuchyně spotřebiči Siemens v hodnotě 150 tisíc Kč, mu můžete dát právě Vy. Do soutěže na www.zrozeniprouspech.cz můžete přihlásit jakýkoli svůj počin, který vás zařadil mezi úspěšné tvůrce.
Za portálem zrozeni pro úspěch stojí Porsche mezi domácími spotřebiči – produkty značky Siemens. Obrat “„stojí za” je v tomto případě velmi příznačný. Nedostanete se na reklamní stránky. Nápadité flashové prezentace nejpokročilejší technologie do domácnosti vám sice doporučujeme si prohlédnout, ale obsah webu je daleko mohutnější.
Na webu naleznete rady, nápady, manuály a aktuality ze světa úspěchu. Na téma úspěchu se tu špičkují čtyři autoři (břitká a duchaplná Adela Banášová, kontroverzní a buřičský Rudolf Havlík, vtipný a inspirativní Miloš Čermák a muž z byznysu, šéf marketingu Siemens domácí spotřebiče, Miroslav Veselý).
Do elitního prostředí technologie a designu úspěchu můžete vstoupit prostřednictvím soutěže.
Přihlásit můžete svůj text, font, logo, vizuál, video, audio, nevídaný image, nápad a heroický kousek (v obvyklých formátech, rozměrech do 1024×768 px a do velikosti 10 MB).
Počet vstupů do soutěže není omezen. Vdechněte svým úspěchům druhý život. Soutěžní příspěvky budou vystaveny do prosince, kdy se autor neúspěšnějšího z nich dočká hmotného zajištění své kuchyně ve velkém stylu.
Účast v soutěži není zatížena složitou registrací. Naopak ji zpříjemňuje každoměsíční slosování hlasujících o kuchyňské spotřebiče Siemens v Porsche designu.
Zdroj: tisková zpráva
Tisková zpráva
https://www.designportal.cz/souteze-tendry/design-uspechu.html
12.08.10