-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Módní značka Desigual ze Španělska mění logo. K vertikálně obrácenému písmenu „s“ přibyla obrácená celá značka. Není to však jediná změna, změnilo se i písmo a změnu loga doprovází i kompletně nový vizuální styl. Redesign vznikl inhouse, na kampani pak spolupracovalo nizozemské studio We are Pi.
Historie značky Desigual sahá do roku 1984, kdy se Thomas Mayer rozhodl vytvořit sérii nekonvenčních oděvů se španělským temperamentem. První slogan společnosti zněl „Desigual se liší“ a na něj navazuje i redesign loga, který si jde svým směrem navzdory ostatním. Krásně zpracovanou časovou osu, na které je vidět vývoj značky a jejich modelů najdete na webu Desigual.
„Nejen, že jsme první značka na světě, která otočila své logo, ale navíc to přesně vyjadřuje náš záměr — být sami sebou, a to víc než kdykoli předtím.“ Desigual
Původní logo
Nové logo
Explikace
Guillem Gallego, Chief Marketing Officer Desigual
„Refreshing our identity as a brand is one of the cornerstones of the transformation process that will allow us to reach our goals, along with the redefinition of our product and the optimisation of the distribution network, where we have also made progress“.
Ukázky vizuálního stylu
Zdroj a foto: desigual.com, wearepi.com, linkedin.com