-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Divadlo X10 po přestěhování do centra Prahy kompletně změnilo svou vizuální identitu. Divadlo změnou reaguje na definitivní přestěhování do prostor Domu uměleckého průmyslu DUP39 poblíž Národní třídy, jeho přejmenování z DUP39 na Divadlo X10 i na rozšíření portfolia svých aktivit. Autorem nového loga a vizuálního stylu je grafik Martin Poláček.
Od března 2019 jsou v provozu nové webové stránky, následovat budou vizuály jednotlivých inscenací, inscenační karty a měsíční programy a také celková úprava interiéru divadla. Kromě uvádění současné dramatiky divadlo rozšířilo své aktivity i na poli festivalů: stalo se producentem Divadelního festivalu Kutná Hora a nyní i zakladatelem hudebního festivalu Space X zaměřeného na alternativní a ambientní hudbu.
„Chtěli jsme, aby nová vizuální identita znázorňovala vše, co X10 reprezentuje: divadlo, prostor, komunitu, experiment, tvůrčí svobodu, reflexi, zážitek. Divadlo jako prostor, kde se může dít cokoliv.” Lenka Havlíková, ředitelka Divadla X10
Původní logo
Nové logo
Explikace
„Moc mne baví energie Divadla X10. Experimentální divadlo, postdrama, radikální koncepce. Proto jsem rád, že v divadle přistoupili na nekompromisní koncept, kdy je X na každém materiálu maximáně roztažené a nefunguje jako klasické logo, ale spíš jako určité gesto. Jednotlivé vizuály oscilují mezi fotmálním purismem i opulentní vizualitou a identita stále funguje.“
Rozhovor s Martinem Poláčkem jsme před časem publikovali na Design portálu
Vývoj konceptu
„Žádné použitelné skicy sice nevznikaly, ale níže přikládám fotku z představení Stopy zbloudilých, která pro mě určila směr — za mne nejlepší ilustrace,“ dodává Martin Poláček.
Ukázky vizuálního stylu
Další práce Martina Poláčka
Pražské jaro bude mít následující 3 roky vizuální styl od Dynamo design
Zdroj a foto: divadlox10.cz, martinpolacek.com