Pokud občas lovíte chytré hlavy, pak asi víte, že to není úkol jednoduchý. Někteří na to jdou přes velkou odměnu a někteří přes šokující vizuál. Firma Motion Media, jejíž inzerát mi nedávno přistál v mailu zkusila obojí. Za hlavu programátora nebo grafika nabízejí 20.000 korun. Níže v článku najdete další ukázky toho, jak na to jdou ve světě.
Vizuál společnosti Motion Media
Dobrou hlavu prostě nenechám odejít. Autor: Belocal, Italy
Tento pirátský motiv asi nepotřebuje komentář. Autor: Adventa Lowe, Kiev, Ukraine
Tahle reklama sice není o headhuntingu, ale spíše o reálném lovení hlav. Autor: TBWAPARIS, France
Pokud máte tip na zajímavou reklamu, napište nám mail nebo do diskuze.
Zdroj a foto:
Ads of the World, Motion Media
Martin Kalda
https://www.designportal.cz/reklamy-kampane/headhunting-reklama.html
27.06.11