V úterý 3. března 2009 proběhlo ve Smetanově síni Obecního domu v Praze slavnostní předávání cen Louskáček 2008.
Soutěž Louskáček hodnotí nejkreativnější českou reklamu a komunikační design. Jde o, svého druhu, nejprestižnější soutěž, kterou pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s AKA. V porotě kromě reklamních expertů zasedli i odborníci na design (např. Alan Záruba nebo Anna Barton), a také pět profesionálů ze zahraničí, včetně předsedy, kterým byl tentokrát Franco Morretti — předseda ADC*E. Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards. Vítězné práce tak postupují do mezinárodního klání, které vyvrcholí v červnu 2009 v Barceloně.
V kategorii Design v marketingové komunikaci získala agentura Touch Branding zlatého Louskáčka za návrh vizuální identity pro značku Hlava a pata a stříbrného Louskáčka v téže kategorii za identitu pro agenturu Konektor.
Zlato. Hlava a pata.
Hlava a pata je vizuální identita pro textaře se specializací na tvorbu verbální identity a příběhů značek (brand stories). Koncept pracuje s velmi jednoduchou až minimalistickou ideou linkovaného sešitu.
Stříbro. Konektor.
Vizuální identita pro reklamní agenturu Konektor vizuálně artikuluje její základní koncept — spojení reklamních a komunikačních odborníků do jednoho týmu.
Seznam vítězných prací Louskáčka najdete na stránkách Art Directors Club.
24.03.09