V Praze se od 7. do 21. září 2018 uskuteční mezinárodní hudební festival Dvořákova Praha. Na programu budou tradičně díla Antonína Dvořáka, klavírní virtuosové, světové orchestry a velcí sólisté. Dále pak oslava 100. výročí republiky, pocta Leonardu Bernsteinovi, cyklus komorních koncertů i mladé talenty. Autorem vizuálního stylu nového ročníku je Agentura Renegãdz / McCann.
Od března probíhá kampaň zaměřená na předprodej vstupenek. Vizuálně navazuje na styl předchozích ročníků, založeném na výrazným písmenu D.
„Vizuální identita festivalu byla v roce 2014 skvěle kodifikována Vítem Škopem. Vznikl jednoduchý a silný vizuální styl postavený na písmenu D,“ říká marketingová ředitelka festivalu Klára Bumbálková.
„Právě na tomto základním kamenu – písmenu D – jsme postavili vizuální styl Dvořákovy Prahy pro rok 2018. Inspirací nám byly zvukové vlny šířící se prostorem. Zvukovou dynamiku jsme přenesli do grafiky pomocí barevných vln, šířících se z písmene D. Vznikl plastický vzor, se kterým pracujeme na všech materiálech, od vstupenky až po plakát,“ doplňuje Kamila Tehranian, ředitelka agentury Renegãdz.
Dvořákova Praha je členem Asociace hudebních festivalů České republiky. Program a místa konání naleznete na stránkách festivalu.
Zdroj a foto: dvorakovapraha.cz, renegadz.com, linkedin.com