Jeden z nejstarších a největších hudebních festivalů na české scéně Rock for People si 25. výročí nadělil nový vizuální styl. Ten nahrazuje barevné postavičky od studia Dynamo design, které festival doprovázely v letech 2011—2017. Autorem nového konceptu s podtitulem „Probuď v sobě zvíře“ je agentura Amden a měl by fungovat i v následujících letech.
„Hledali jsme způsob, jak festival posunout také graficky a vizuálně. Dlouho jsme používali barevné panáčky, kteří představovali různé aktivity a emoce a na tuto linku jsme chtěli nějak zajímavě navázat,“ Michal Thomes, ředitel Rock for People
Nový vizuální styl je k vidění již od března na plakátech, billboardech, sociálních sítích či v inzerci. Rock for People se bude konat na začátku prázdnin od 4. do 6. července na letišti v Hradci Králové.
Původní logo
Vývoj konceptu
Nový vizuální styl
Explikace
„Za naším konceptem vidíme fanouška a skryté emoce, které v něm Rock for People vyvolává. Člověka, který si přijede užít festivalovou atmosféru se vším všudy. Uvolní se a odváže. Probudí zvíře v sobě. A právě série zvířecích hlav s lidskými doplňky – jako jsou brýle, čelenky nebo helmy – tvoří společně s mottem ʼProbuď to v soběʼ novou ideovou a grafickou osu kampaně RFP.“
Na webu agentury Amden se můžete podívat na případovou studii.
Ukázky vizuálního stylu
Zdroj a foto: amden.cz