-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Společnost FG Forrest změnila logo. Impulsem k faceliftu loga byla změna zaměření FG na vývoj e-shopů a dalších e-commerce řešení, jímž společnost prošla v uplynulých dvou letech. Nové logo by mělo zatraktivnit značku FG, zejména při používání v sociálních médiích. Spolu s novým logotypem začíná FG Forrest používat firemní slogan „Running to victory“. Logo i vizuální styl vznikl inhouse.
„Se zaměřením FG na vývoj e-shopů a dalších e-commerce řešení nazrál čas zatraktivnit firemní logo. Nové působí výrazněji, dynamičtěji. A slogan „Running to victory“ symbolizuje naše společné cesty s klienty k jejich obchodním vítězstvím.“ FG Forrest
Původní logo
Nové logo
Explikace
„Během osmi let používání našeho dosavadního loga došlo v oboru korporátní identity k vývoji, který nás nemůže minout,“ poznamenal k faceliftu Martin Petrášek, manažer komunikace a marketingu FG Forrest. „Vznikají další a další značky, čím dál víc textových informací je vizualizováno s cílem vyniknout v záplavě ostatních. Proto nastal čas zvýraznit značku, která působí v internetovém oboru už déle než 20 let a jejíž grafický styl vždy patřil k nejoceňovanějším.“
Mezi e-commerce řešení, vyvinutá v uplynulém roce pro klienty FG, patří např. internetový inspirační katalog na webu RAKO.cz, e-shopy Senesi.cz a Trikator.cz nebo web pro on-line prodej nejznámějšího životního pojištění v ČR – Flexi.cz.
Ukázky vizuálního stylu
Zdroj a foto: fg.cz