Těchto pár řádků není jenom pro „kluky“, kteří se rozpomenou na své miláčky, ale také pro „holky“, které by jistě miláčka v podobě Fiatu 500 chtěli mít. Tento zcela nový model Fiatu je dalším povedeným produktem retro stylu, který si získává stále více a více obdivovatelů ve všech oblastech (typografie, grafika, hudba, móda, auta…).
Jedná se opravdu o unikátní lahůdku vycházející z charakteristického designu legendárního Fiatu 500 z roku 1957.
Velmi zdařilá je i celá reklamní kampaň doprovázející toto auto. Ať už jsou to POS, TV, microsite či outdoor akce. Právě ta stojí za zvlášť zmínku. Zhostila se ji olomoucká společnost ChrisFromParis, která měla skvělý nápad a společnost Grapo, která jej zrealizovala. Společně vytvořili krabici v životní velikosti, do které se vejde opravdové auto.
Krabice má 5 metrů na délku, 1,8 metrů na šířku a 2 metry do výšky a uvnitř samozřejmě auto Fiat 500.
Celorepubliková kampaň končí 14. května v Praze a již zavítala do Plzně, Českých Budějovic, Hradce Králové, Brna, Ostravy… V každém zmíněném městě je Fiat 500 vystaven nejprve v centru města a poté ve vybraném obchodním centru v Praze to bude v OC Palladium.
Sám Christophe Delattre, manažer společnosti ChrisFromParis úspěšnou akci komentoval: „Procházíme se často po obchodních centrech, kde jsou vystavena auta, ale zákazníci jim nevěnují pozornost. Většina vidí auto jen při odchodu z obchodního centra a nedokázali by říct, o jakou značku jde. Máme za to, že s naší krabicí zákazníků, kteří nebudou znát značku auta, výrazně ubude.“ A dle mého má určitě pravdu!
Pozn. Fiat 500 byl navíc zvolen Car of the Year 2008.
www.fiat500.cz
Lucie Schwarz
https://www.designportal.cz/reklamy-kampane/fiat-500-nejkrasnejsi-anglicak.html
07.05.08