-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Před několika dny skončil 26. ročník filmového festivalu Febiofest. Za novým logem a vizuálním stylem stojí tým studia Dynamo design. Festival doprovázel slogan „Jedny oči nestačí!“ doplněný o černobílé portréty mladých diváků se dvěma páry očí. Nová „čtyřoká“ značka bude festival doprovázet i v následujících letech.
Autorem loňského ročníku s mottem Nechte se unést byl tým studia Touch Branding. Zadáním pro tým Dynamo design v aktuálním ročníku byla změna grafické podoby tak, aby se akce prezentovala jako progresivní a atraktivní převážně pro mladšího diváka.
„Hlavním tématem je prezentace bohatého festivalové menu – bude toho tolik, až vás bude přecházet zrak.“ Dynamo design
V rámci festivalu vznikla i aplikace na mobilní telefon, která ze selfie vykouzlí čtyřokou variantu vašeho já. Za Dynamo design na zakázce pracoval tým ve složení Libor Jelínek, Jan Šlégr, Martin Holub, Zuzana Dvorská, Lukáš Matouš, Tomáš Zajac, Vojtěch Voborník a Petra Kodišová.
Vývoj loga Febiofestu
Explikace
„Ústředním motivem jsou černobílé portréty mladých diváků se dvěma páry očí. Jejich zdvojený zrak má svou neobvyklostí nejen přitáhnout pozornost k festivalu, ale zároveň vyjadřuje ústřední myšlenku: jedny oči nestačí. Vizuální styl respektuje pro festival typickou žluto-černo-bílou barevnost, která se promítá jak do výrazného, hypnoticky působícího grafického vzoru, tak do specificky deformované typografie. Samotné slovní znění názvu festivalu je nově doplněno i “čtyřokou” grafickou značkou, která bude Febiofest provázet při dalších ročnících.“
Ukázky vizuálního stylu
Festival je primárně zaměřen na celovečerní snímky, nabízí divákům nejlepší filmy současné světové kinematografie, distribuční premiéry, retrospektivy a pocty filmovým osobnostem.
Vizuální styl předchozího ročníku
Febiofest má nový vizualní styl — autory jsou Martin Marušinec a Aleš Mička ze studia Touch
Zdroj a foto:febiofest.cz, dynamodesign.cz