Odměna: 120 000 Kč / Termín: 31. 5. 2016 _
Frýdek-Místek vyhlašuje soutěž o nové logo s přesahem grafického zpracování, využitelné pro komplexní prezentaci města a použitelnost mechaniky na jednotlivé městské instituce. Značka města má být využitelná pro komplexní prezentaci města a jeho 8 vybraných institucí. Od zpracování značky se očekává nadčasovost, koncepční prvky, multifunkčnost, dynamika, originalita, výstižnost, nezaměnitelnost, komunikativnost a jednoduchost. Soutěž je otevřena pro širokou veřejnost.
Soutěž je vyhlášena jako dvoukolová, příčemž účastníkům, kteří postoupí do 2. kola, a splní podmínky druhého kola soutěže, uhradí zadavatel skicovné 10 000 Kč. Účastníkům, kteří se umístí na 1. – 3. místě, budou vyplaceny následující ceny:
- místo 120 000 Kč
- místo 50 000 Kč
- místo 30 000 Kč
Zadavatel soutěže si vyhrazuje právo uzavřít s vítězným uchazečem smlouvu o dílo na vytvoření kompletního Manuálu jednotného vizuálního stylu města Frýdek-Místek (grafického manuálu) za smluvní cenu 500 000 Kč vč. DPH dle vítězného návrhu. .
Hodnotící komise:
- Lumír Kajnar – grafický designér specializující se na tvorbu vizuálních identit, rodák z Frýdku-Místku
- Filip Blažek – grafický designér, studio Designiq
- Jan Hřebejk – filmový režisér – člen komise FFKV
- Petr Korč – ředitel festivalu SWEETSEN FEST, zástupce kulturní scény ve Frýdku-Místku
- Martin Tošenovský – CEO Ideové Agentury LEEMON, porotce v IMC European Awards, certifikovaný hodnotitel při veřejných zakázkách v oblasti komunikace
- Jakub Tichý – ředitel příspěvkové organizace Národní dům Frýdek-Místek (KulturaFM)
- Lukáš Horký – fotograf, designer, vizuální komunikace, vyučuje na Mendelově univerzitěvv Brně audiovizuální komunikaci
- Jaroslav Řehák – grafik, fotograf, uznávaný středoškolský pedagog oboru počítačová grafika
Termín odevzdání soutěžního návrhu je 31. 05. 2016 do 10:00 hodin.
Podrobné zadání najdete na webu města Frýdek-Místek.
Zdroj a foto: frydekmistek.cz