-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Společnost Gordic, jejíž služby a nástroje stojí za digitalizací veřejné správy, představuje novou podobu jednotného vizuálního stylu a inovované logo. To si zachovává původní symboliku gordického uzlu, ale přitom se prezentuje v současném designu ztělesňujícím kontinuitu a sounáležitost. Autorem redesignu loga a iniciátorem nového vizuálního stylu je designér Lumír Kajnar.
Za konceptem nové tváře značky stojí spolupráce grafického designéra Lumíra Kajnara a motion designové studio Oficina společně s textařkou Janou Kneschke. Na zakázkovém písmu pracoval typograf Vojtěch Říha. Komplexní a dlouhodobou spolupráci různých dodavatelů pak koordinovala marketingová ředitelka Lucie Sedláčková. Celému projektu se svědomitě věnovalo vedení společnosti a strategický ředitel Marek Řezáč. Zájem managementu a úzké propojení s tvůrci se projevil v prosazení inovativních nápadů a kvalitním zpracování.
S novým komunikačním stylem se setkají zaměstnanci, partnerská síť a zákazníci. V první fázi nasazování nové identity se změny dočkal firemní web společnosti.
„Podoba značky vychází z našich hodnot, proto jsme do jejich redefinice zapojili zaměstnance. Proces tak trval několik měsíců a zasáhl všechna patra naší společnosti.“ Michal Řezáč, Gordic
Původní logo
Nové logo
Explikace
Lumír Kajnar, designér a architekt značek
„Klíčovým slovem nové identity je propojení. V logu jsem zachoval původní symboliku, ale přidal současný styl, v písmu se potkala klasika s modernou, v aplikacích nejmodernější technologie s tradičními nosiči. Celou dobu jsme kladli důraz na vytvoření obrazově silného vizuálního stylu a jak ho prakticky využít v běžném provozu marketingového oddělení.
„Písmo Gordic pro obsáhlou rodinu značek, logotypů a ikon.“
„Vizuální styl od studia Oficina představuje 5 pohledů na tzv. vizuální krajinu kompletně vygenerovanou v počítači. Vznikla nekonečná galerie obrazů, kterou lze lehce nastavovat a doupravovat. Hlavním účelem bylo vyhnout se imagebankám a klišé fotografiím z IT prostředí. Správu ohromného množství grafických podkladů a videí jsme svěřili BrandCloudu.“
Ukázky vizuálního stylu
Další práce Lumíra Kajnara
Zdroj a foto: gordic.cz, lumirkajnar.com