Článek

Jak designovat smysluplnou zkušenost

Jan KremláčekJak designovat smysluplnou zkušenost

Technicky vzato, vše je jistou formou zkušenosti. Zkušenost postrádající smysl je pouhou ztrátou času.

V dnešní době jsou trhy přeplněny produkty splňujícími funkci snad pro všechny možné zákazníky. Není problém najít produkt přesně pro náš společenský status nebo emotivní vidění. Na druhé straně se společnost čím dál tím více odklání od tradičních náboženských hodnot a hledá smysl, smysl všeho.

Otázkou tedy je, jak designovat produkty tak, aby zkušenost s nimi byla pro spotřebitele smysluplná. I když jsme každý jiný, s jinými hodnotami, jinými prioritami, jinou kulturou a jiným viděním.

Věřím, že za 10 či 20 let, budeme počátek 21.století označovat za dobu, kdy se produkty i firmy začaly měnit tak, aby zprostředkovávaly smysluplnou zkušenost. Mnohem raději než zaplavovat trh dárky a marketingovými triky.

Přednáška „Jak designovat smysluplnou zkušenost“ se vám pokusí odpovědět na to, jak nacházet smysl vašich zákazníků/spotřebitelů, jak inovovat vaše produkty nebo firmy, jak tvořit zkušenost, ale hlavně, jak změnit běžné na smysluplné.

Designér Jan Kremláček, lektor na VŠ,
oceněný za vyjímečný přínos ve vývoji internetu

29. ledna 2007 v 16. 00 hod.
Design centrum ČR, Radnická 2 Brno

Martin Kalda

https://www.designportal.cz/akce-vystavy/jak-designovat-skutecnost.html

22.01.07