Před pár dny vstoupila na český trh pojišťovna Direct, která neohroženě hlásá do světa, že nabízí nejlevnější povinné ručení. Jejich nabídku hodnotit na Design portale nebudeme, ale zato se podíváme na jejich logo a kampaň.
O nový corporate design pojišťovny Direct , která nabízí pojištění vozidel, se postarala agentura Mark BBDO. Ta měla kromě loga na starosti i televizní spot, který můžete vidět níže. Komunikace DIRECT Pojišťovny je postavena na osobě Simplyfiera (ten, který pomáhá věci řešit jednoduše). TV spot režíroval Lior Har Lev, produkci zajistila společnost Kinofilm. Produkci webu pak obstarala agentura Advertures.
Jak se vám logo pojišťovny Direct líbí? Hlasujte pod článkem.
Pro lepší představu přidávám i ukázku TV spotu, který je dle mého názoru docela povedený.
Martin Kalda
https://www.designportal.cz/loga-corporate_design/direct-pojistovna-logo.html
04.06.07