V listopadu byly vyhlášeny výsledky soutěže WebTop100, která každoročně oceňuje kvalitu a profesionalitu webů a marketingových projektů českých firem. Do 16. ročníku soutěže se přihlásilo celkem 222 projektů, které ohodnotilo a zpětnou vazbu jim poskytlo na 60 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu.
Absolutním vítězem kategorie Firemní web roku 2017 se stala společnost Milan Škoda-FOTO. Speciální ocenění Osobnost digitálního marketingu získal Filip Podstavec, 27letý online marketingový specialista, lektor, přednášející, moderátor, milovník asijské kuchyně a vlastník nástroje Marketing Miner. Speciální ocenění Digitální agentura roku si pak odnesla agentura Prague Bistro Digital, zaměřující se na služby v oblasti webdesignu a tvorbu webových stránek.
Absolutní vítěz
Nejlepší design
Nejlepší UX
Nejlepší microsite
„Rok od roku se přihlášené weby mezi sebou stávají konkurenceschopnější. Letos bylo hodnocení webů velmi vyrovnané a na předních pozicích tak rozhodovaly opravdu malé detaily. Dá se s klidem říci, že světové moderní trendy se obtiskávají i do webů vytvořených v českém prostředí, a to je rozhodně krok dopředu,“ hodnotí letošní přihlášené projekty Jakub Jordanidis, porotce pro web – grafický design a Senior Visual Designer agentury Sherpas, která konferenci a soutěž WebTop100 pořádá.
Kompletní výsledky najdete na stránkách soutěže. Podrobněji si pak můžete projít hodnocení 38 vybraných projektů.
Zdroj a foto: webtop100.cz