Jedno z největších lázeňských zařízení u nás, Státní léčebné lázně Janské Lázně, vstoupily do nového roku s novým logem i claimem „Zpět do života“. Veškeré grafické materiály a logotypy vytvořilo studio Michaela Ehrlicha, claim „Zpět do života“ vznikl inhouse.
Mezi klíčové grafické složky, se kterými logo pracuje patří postava uzdraveného pacienta, vitalita, energie a termální minerální prameny jako léčivý zdroj. „Modrým odstínem reflektujeme vodní element a horský charakter našich lázní, červená akcentuje lidský rozměr a energii jako symbol proměny,“ říká generální ředitel Státních léčebných lázní Ing. Rudolf Bubla.
Původní logo. Zdroj: janskelazne.com
Nové logo. Zdroj: janskelazne.com
„Logo jsme chtěli doprovodit výrazným claimem, který dokáže jasně komunikovat jedinečnost efektu zdejších pobytů: navrácení tělesných a duševních sil tak, aby klienti a pacienti znovu mohli plnohodnotně prožívat život,“ upřesňuje Ing. Rudolf Bubla.
Kromě hlavního loga vznikly ještě dvě doplňková:
Logo pro dětskou léčebnu Vesnu. Zdroj: janskelazne.com
Logo pro medical wellness. Zdroj: janskelazne.com
Jak se nové logo líbí vám?
Zdroj úvodního obrázku: janskelazne.com
Design portal
https://www.designportal.cz/loga-corporate_design/janske-lazne-nove-logo.html
29.01.15