Článek

Kalendář Art Directors Clubu na rok 2019 navrhlo 12 kreativců

Český Art Directors Club sdružuje kreativce z agentur, designových studií i nezávislé tvůrčí pracovníky (textaře, fotografy, ilustrátory, grafické designery, idea makery…), kteří významnou měrou působí zejména v oblasti komerční komunikace. Sdružení už druhým rokem vydalo kalendář, na jehož tvorbě se kolektivně podílí jeho členové.

Supervize se letos ujal Lumír Kajnar. Kalendář je tištěn v omezeném nákladu výhradně pro členy ADC a ADC partnery. Autorkou fotogafií na titulce je Zuzka Bönisch a zajímavostí je, že se nejednalo o žádné studiové focení. Zachytila každého kreativce přímo v jeho prostředí. Tiskovou produkci zajistil Milan Němeček ze studia Chapiteau.

Sdružení každým rokem pořádá prestižní soutěž komerční kreativity ADC Creative Awards — do letošního ročníku se lze přihlásit do 15. března.

„Všichni dostali stejný úkol: kreativně zpracovat příslušný měsíc, který jim byl vylosován.“ Lumír Kajnar

Autoři

Explikace

Lumír Kajnar

„Kalendář prezentuje nápady dvanácti členů Art Directors Clubu. Všichni dostali stejný úkol: kreativně zpracovat příslušný měsíc, který jim byl vylosován. Zadání nesvazovalo žádné společné téma, každý z přihlášených mohl vytvořit list kalendáře podle svého.

Technická data:

  • Formát: A2 (na výšku)
  • Rozsah: 14 listů (1 titulka + 1 úvodní list + 12 měsíců)
  • Náklad: 150 ks
  • Tisk: Ofset 4/0
  • Papír: IQ Print Mondi 300 g/m2
  • Vazba: kroužková s očkem, stříbrná barva
  • Další tiskové úpravy: slepotisk loga na titulce, průměr 5 cm
  • Ruční balení do černých plastových pytlů

Stránky kalendáře

 

Zdroj a foto: Zuzka Bönisch, adc-czech.cz