-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Kristyjan Chocolatiers je nová rodinná čokoládovna zakládající si na nekompromisní kvalitě a originálním designu. Grafik Ondřej Musil je autorem jejich loga, brandu, obalového designu, označení provozovny, grafických prvků v interiéru a podílel se i na tvorbě samotného jména čokoládovny.
Manželé Kristýna a Jan Bednářovi se rozhodli otevřít vlastní podnik Kristyjan Chocolatiers, kde spojili nejen svá jména, ale i své pracovní a životní zkušenosti. Inspiraci hledali jak v provozovnách ve Franci a Itálii, tak i v samotné kolébce čokolády – Belgii. Čokoládovna otevřela začátkem listopadu na Praze 6. Mužete zde produkty ochutnat a vidět i jejich celý výrobní proces.
„Mít vlastní podnik byl vždy náš sen, proto jsme se ho rozhodli společně realizovat a nabídnout zákazníkům ručně vyráběnou čokoládu, pralinky a další produkty související s čokoládou v té nejvyšší možné kvalitě. Ondra Musil nám od počátku velmi pomohl, nejen že jsme díky němu nalezli ideální název, ale především každá jeho grafika nám mluví z duše a toho si velmi ceníme.” Kristýna a Jan
Nové logo
Explikace
„Od začátku mi šlo především o vystihnutí společného úsilí Kristýny a Jana. Relativně rychle jsme se shodli na jménu Kristyjan, které propojuje jejich křestní jména. Tuto společnou vazbu jsem zdůraznil grafickým spojením znaků „Y“ a „J“, což i při vyslovení člověk nevědomky dělá. Tento výsledný symbol pak ve vizuálním stylu tvoří jasné pojítko napříč všemi výstupy.“
Jako hlavní písmo bylo zvoleno Barlow Condensed, jehož autorem je Jeremy Tribby.
Vývoj konceptu
Ukázky vizuálního stylu
Vizuální styl je inspirován samotnými produkty a kombinuje základní barevnost logotypu s hravou barevností pralinek a například obaly na tabulkovou čokoládu vychází z formy, do které se odlévají, ta tvoří diamantový vzor. Ten se pak propsal i na další výstupy, například na výraznou, ručně malovanou stěnu v prodejně, kterou má na svědomí Roman Fenik.
Zdroj a foto: kristyjan-chocolatiers.cz, paragon-design.cz