Pražský klub ROXY je legendární místo v samotném srdci Prahy s jedinečným geniem loci. Jedná se o prostředí pro koncerty světové úrovně, divoké taneční večírky nebo společenské eventy. Ve vzájemné symbióze s klubem ROXY funguje v prvním patře také kavárna, galerie a divadlo NoD – nekonvenční prostor mnoha tváří. Původní logo vzniklo již před delší dobou a pražský klub se rozhodl oslovit agenturu Visualio s úkolem vylepšení jeho podoby.
„Práce na samotném faceliftu logotypu je především o zušlechtění stávajících tvarů a křivek. Nikoli o kompletním, na první pohled jasném a zřetelném, redesignu. Práce spočívala v obecné optimalizaci a vybalancování beziérových křivek a úpravě nedokonale prokreslených serifů ve znacích “X” a “Y”. Zušlechtění znaku “R” a samotném překreslení znaku nekonečna v elipse. Celý znak “O” tak dostal novou optimalizovanou podobu pro užívání v malých velikostech. Samotná elipsa se pak dočkala osové souměrnosti,“ uvádí kreativní ředitelka Visualio Jitka Čechová.
V logu je využito písmo PANO, jehož autorem je Filip Matějíček, který je i autorem samotného faceliftu. Finálním výstupem by měl být zušlechtěný logotyp Roxy, který se nemusí stydět ukazovat i v monumentálních velikostech. Nyní je totiž bez chyb.
Ukázky vizuálního stylu
Zdroj a foto: visualio.space