-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Vizuální styl hudebního festivalu Letní slavnosti staré hudby získal zlato v soutěži Wolda. Autorem je Miroslav Roubíček ze studia Colmo, které k dvacátému výročí festivalu sjednotilo vizuální styl festivalu i dalších akcí, které jsou jeho součástí.
Soutěže Wolda se účastnilo 278 projektů ze 38 zemí, zlato získalo 16 z nich. Letní slavnosti staré hudby jsou největším a nejdéle působícím festivalem staré hudby v Praze. Festival je od roku 2000 vstupní branou, jíž do České republiky proudí špičkoví zahraniční interpreti, kteří hrají na originály či kopie historických nástrojů při zachování těch nejvyšších nároků na dokonalost provedení, na něž jsme zvyklí u moderních nástrojů.
„Písmeno S představuje pohyb v tanci či divadle a je doplněné stylizovanými ladícími kolíčky, které odkazují k hudbením nástrojům.“ Letní slavnosti staré hudby
Hlavní logo
Další značky
Barokní podvečery a Klub Collegium.
Explikace
„Mezinárodní hudební festival oslavil letos své 20. výročí a za tu dobu si již vybudoval renomé významné kulturní události zaměřující se na barokní hudbu, divadlo a performance. Jeho aktivity se značně rozrostly, postupně se však celková vizuální komunikace roztříštila a působila značně nesourodě. Jubileum se tedy stalo příležitostí, jak sjednotit celkovou grafickou koncepci i pro další ročníky, včetně nově vznikající obsáhlé rodiny podznaček (Barokní podvečery, Klub Collegium, Akademie Versailles, Piccoli…).
Uvědomovali jsme si, že definovat srozumitelnou vizuální identitu pro náročné festivalové publikum nebude lehký úkol. S organizačním týmem, který své publikum zná nejlépe, jsme proto úzce spolupracovali jak při vývoji samotných značek, tak i tématických motivů, včetně úpravy autorské typografie. V současné době připravujeme motivy a veškeré promo materiály pro další ročník.“
Ukázky vizuálního stylu
Další práce studia Colmo
Zdroj a foto: colmo.cz