Hodnocení čtenářů
( hlasů)Literární akademie je součástí Vysoké školy kreativní komunikace a zaměřuje se na literární tvorbu. Od roku 2016 navázala na Literární akademii — soukromou vysokou školu Josefa Škvoreckého. Studio Colmo připravilo pro akademii nové logo, které navazuje na původní, rozvíjí ho však hravější formou.
VŠKK je v současnosti jediná univerzita v České republice, která se zaměřuje pouze na studium oborů kreativního průmyslu. Studio Colmo před časem připravilo pro univerzitu nové logo a vizuální styl. V rámci Literární akademie lze studovat obory Literární tvorba a Komerční psaní v médiích.
„Nová značka je spíše než logem, literárním útvarem.“
Miroslav Roubíček, Colmo
Původní logo
Nové logo
„Zadání vizuálního stylu nově vzniklé Literární akademie pod Vysokou školou kreativní komunikace bylo komplikované v tom, že L,A. je součástí univerzity a současně také samostatný subjekt uvnitř školy. Výsledkem je vizuální styl, který dle našeho názoru perfektně odpovídá jejímu postavení a skvěle působí svou klidnou noblestností a vypovídá o určité exkluzivitě unikátního oboru. Svou chytrou zkratkou a jednoduchostí představuje trefně náplň studia i samotné logo.“ Ondřej Štěpánek, jednatel školy
Explikace
„V současnosti jediná vysoká škola, která nabízí soustavné studium tvůrčího psaní. Svou koncepcí navazuje na historii a tradici Literární akademie Josefa Škvoreckého. Organizační tým univerzity nás oslovil, zda bychom nevytvořili jak zcela nový brand, tak i komplexní komunikaci, která by zdůrazňovala její literární zaměření a dokázala oslovit nové mladé uchazeče.
Nová značka je tak vlastně spíše než logem, literárním útvarem. Stává se větou. Z této myšlenky rozvíjíme i navazující vizuální identitu, kde se literární forma uplatňuje už jako samostatný vizuální prvek. Název školy komponujeme skrytě ve větných skladbách a vytváříme tím prostor pro hravou textovou identitu.“
Ukázky vizuálního stylu
Další práce studia Colmo
Zdroj a foto: colmo.cz, vskk.cz