Hodnocení čtenářů
( hlasů)Po 25 letech se loučí hokejový klub Bílí Tygři Liberec s tradičním logem tygra v modrém kruhu a přichází s kompletním vizuálním rebrandingem. Fanoušci se mohou od nové sezóny těšit na moderní logo a novou identitu. Klub si pro spolupráci vybral agenturu Go4Gold, která stála i u zrodu vizuální identity fotbalové Sparty. Změna se, kromě A-týmu, dotkne ostatních složek a veškeré činnosti klubu.
Tygr v logu symbolizuje spojení mezi městem Liberec a bílými tygry, kteří jsou chováni v místní zoo 31 let. S odkazem na tradici klub zůstává u bílé barvy a dvou variant modré. Nově zároveň přidává šedou jako doplňkovou barvu. K představení nového vizuálního stylu vzniklo video níže i web tygrivnovem.cz, na kterém je možné se dočíst další podrobnosti.
„Vím, že naše původní logo je oblíbené mezi fanoušky, pro které je i symbolem našich nedávných úspěchů, ale je čas se posunout do nové éry. Nové logo vychází z našich tradic, ale je připravené na budoucnost. Věřím, že si ho fanoušci oblíbí a přinese nám také mnoho radosti.“
Petr Syrovátko, prezident klubu
Původní logo
Nové logo
Explikace
Tadeáš Drahorád, ředitel agentury Go4Gold
„Jsme pyšní, že si pro takový úkol Bílí Tygři vybrali naši agenturu. Novou identitu jsme v úzké spolupráci s klubem vyvíjeli více než rok. Hokejový Liberec byl od počátku svého působení v extralize považován za moderní klub a my jsme vzali všechny klíčové atributy jeho dosavadní značky a vytvořili z nich ucelený systém, který bude Bílým Tygrům sloužit na všech úrovních. Zdaleka se nejedná pouze o samotné logo.
Nová vizuální identita přináší čistší, odvážnější a univerzálně použitelný design, který umožňuje klubu budovat silnější vizuální příběh a efektivněji komunikovat se svými fanoušky i partnery. Společně s Bílými Tygry Liberec jsme vytvořili vizuální identitu, která nejen reprezentuje klub, ale zároveň mu pomáhá růst a oslovovat nové generace fanoušků.“
Tým:
- Autorem symbolu tygra je Radek Kostka,
- art directorem projektu pak Vít Beránek.
Písmo
Autorem písma White Tiger je Šimon Matějka. Font byl vytvořen jako unikátní písmo určené pro nadpisy, zvýrazněné texty, ale také třeba pro jména a čísla na dresech. Novinkou je také zařazení alternativního loga v podobě monogramu BT, který posílí vizuální rozmanitost značky, přičemž zachovává minimalistický design.
Alternativní loga a patterny
Ukázky
Zdroj a foto: go4gold.agency