-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Britský výrobce sportovních a závodních vozů mění logo. Po devíti letech od poslední změny přichází s výraznější obměnou, která se dotkla plasticity loga a písma. Logo bylo poprvé představeno v souvislosti s partnerstvím s Norwichským fotbalovým klubem.
Původní barvy i prvky loga zůstaly zachovány. Zmizely stíny a gradienty, které dodávaly logu plastičnost. Také nápis Lotus má nové písmo a byl narovnán. Změny firma obhajuje tím, že nyní logo vyjadřuje filozofii svého zakladatete Colina Chapmana — jednoduchost a lehkost. Jeho iniciály ACBC (celé jméno Anthony Colin Bruce Chapman) jsou také i nadále součástí loga Lotus. Kdo je autorem redesignu loga se nám doposud nepodařilo zjistit.
„Zaměřili jsme se na roundel — symbol Lotusu a snažili se ho přizpůsobit filozofii Colina Chapmana. Tedy aby vyjadřoval jednoduchost a lehkost.“„ Simon Clare, Lotus
Původní logo
Nové logo
Explikace
Simon Clare, šéf marketingu firmy Lotus
„We’ve looked back at the original Lotus roundel and thought about Colin Chapman’s philosophy – to simplify and add lightness. We’ve applied that to create a new roundel, taking the weight out of the lettering and adapting the spacing. We’ve also straightened the word ‘Lotus’ so it’s consistent with the Lotus wordmark.”“
Ukázky vizuálního stylu
Zdroj a foto: lotuscars.com