Pražské studio Dynamo design na jaře letošního roku vzešlo vítězně z výběrového řízení na nový vizuální styl krkonošské obce Malá Úpa. Cílem výběrového řízení bylo vytvořit vizuální identitu, která by Malou Úpu zviditelnila jako turistické středisko s celoročním vyžitím.
Dyamo design nové logo popisuje takto: „Značku tvoří název obce doplněný grafickou stylizací ročních období. Léto (stonek s listy) a zima (sněhová vločka) evokují celoroční možnosti pro odpočinek i zážitky uprostřed nedotčené krkonošské přírody.“ K vizuálnímu stylu pak dodává : „Vedle značky zahrnuje i stylizovaný motiv hor, který vychází z tvaru krkonošských horských svahů a je tvořen barevným překrýváním rovnoramenných trojúhelníků. Barevné schéma by mělo korespondovat s obsahem sdělení podle letní nebo zimní sezóny.“
Dynamo design kromě loga a grafického manuálu vytvořilo i sadu komunikačních materiálů a v součinnosti se s architekty a urbanisty podílí i na orientačních a navigačních systémech v obci.
Jak se vám letno-zimní vizuální identita líbí?
Zdroj: dynamodesign.cz