-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Společnost Mastercard oznámila v tiskové zprávě změnu loga — upouští od textu Mastercard. Logo samotné bude nyní obsahovat pouze dva kruhy. Změnu zdůvodňuje tím, že značku pozná více než 80 % lidí i bez textu. Společnost si od upraveného loga také slibuje snadnější využití v online prostoru. Na úpravě loga se podílela společnost Pentagram, která stála už za redesignem loga před dvěma lety.
„A s více než 80 % lidí, kteří spontánně rozpoznávají kartu Mastercard Symbol bez textu, jsme se cítili připraveni učinit tento další krok ve vývoji značky,“ říká Raja Rajamannar, hlavní ředitel pro marketing a komunikaci Mastercard.
Původní logo
Nové logo
Explikace
„Žijeme v době, kdy stále více komunikujeme nejen slovy, ale ikonami a symboly. Mastercard má velké štěstí, že je od svého založení v roce 1966 zastoupena dvěma propojovacími kruhy, jeden červený a jeden žlutý,“ říká Michael Bierut, partner New Yorské pobočky Pentagramu.
„Nyní, když dovolíte, aby tento symbol sám zářil, Mastercard vstoupí mezi další elitní značky, které nejsou zastoupeny jménem, ale symbolem: jablko, fajfka… Dva vzájemně propojené kruhy společnosti Mastercard vždy představovaly svůj závazek spojovat lidi. Nyní je tento závazek v logu přítomen ještě silněji.“
Pentagram patří mezi největší světová studia věnující se brandingu. Funguje na základě partnerů, kteří vedou nezávisle na sobě pobočky po celém světě.
Ukázky vizuálního stylu
Redakci se zatím nepodařilo získat další ukázky vizuálního stylu, ale pokud nám je autor či zadavatel dodá, rádi je sem vložíme.
Další práce Pentagramu
MasterCard mění po 20 letech logo. Je jednodušší, kruhy i barvy zůstavají.
Zdroj a foto: pentagram.com, mastercard.com