-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Brněnská komunikační agentura Media Age po 15 letech na trhu změnila logo a vizuální styl. Iniciály z původního loga nahrazuje kulatý objekt složený ze dvou prvků. Ty vyjadřují například jádro—obal, problém—řešení či chaos—řád. Logo i vizuální styl vznikl inhouse.
Původní logo sloužilo od vzniku agentury v roce 2005. Nový vizuální styl se postupně promítne do všech firemních materiálů — v první fázi se zobrazují na webových stránkách a sociálních sítích. Nový vizuální styl by měl, dle agentury, lépe vystihovat portfolio služeb marketingového full-servisu, který agentura klientům nabízí.
„Naše staré logo se podobalo šroubovici DNA a značka se jeho prostřednictvím odkazovala k vývoji, který agenturu čekal. „ David Blažek , ředitel Media Age
Původní logo
Nové logo
Explikace
„Vizuální styl MEDIA AGE je založený na kontrastu. Minimalistický černobílý logotyp je výrazný a energický. Široká škála doplňkových pastelových barev vnáší do identity emoce, svěžest a hravost. Kontrastní je i samotné tvarosloví nového loga. Neopracované jádro reprezentuje klientovy potřeby, první nápad a počátek spolupráce. Dokonalý kruh pak představuje formu a konkrétní zpracování, tedy odpověď na klientovo zadání. Typografie stojí na bezpatkovém písmu Source Sans Pro navrženého Paulem D. Huntem pro Adobe Systems. “
Ukázky vizuálního stylu
Zdroj a foto: mediaage.cz, linkedin.com