-
Hodnoceni redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Nejoblíbenější, nejpůsobivější, nezapomenutelný, nejvíc, obrovský, extrémní, výjimečný, velmi lákavý, zkrátka mega. Všechny tyto významy se svými fotopříběhy teď můžete dát do volného rámu nového loga Megapixelu, prodejce vybavení pro fotografy. Na neotřelý nápad, který vystřídal 8 let staré logo podobné vinětě ze známého alkoholu, přišel ilustrátor a grafický designér Jan Trakal, který logo připravil ve spolupráci s agenturou Hrivnak.
„Nové logo v podobě „emka“ je navrženo jako průhled, ve kterém si každý může promítnout své vidění světa, svou kreativní tvorbu.“
Logo, které nechce být jen razítkem vpravo dole
Jan Trakal ve spolupráci s agenturou Hrivnak přišel se zajímavým pojetím loga jako jakéhosi prázdného rámu, který mohou naplnit samotní příznivci a zákazníci Megapixelu. Širokoúhlé „emko“ se proměňuje podle toho, na co zamíříte svůj hledáček a zaostříte objektiv. Pro někoho je inspirativní příroda, pro jiného město, pro dalšího lidské tělo nebo emoce. Symbolicky ztvárněný prostor kreativity může každý autor naplnit podle své fantazie a zaměření. Všichni se mohou stát součástí značky, která provází své klienty na jejich cestě za tvorbou. Nové logo Megapixelu je jako otevřené dveře, začátek příběhu a vzájemné komunikace o mega vizuálních úlovcích a zážitcích.
Velkou roli hraje slovo „mega“, které lidé běžně používají a které dává superlativní význam všedním věcem. A tak z kreativity vzniká megakreativita, z prostoru megaprostor, z obsahu megaobsah. Další důležitou součástí nové identity vedle fullframe „M“ je slogan „Show, don´t tell“, který má fungovat jako pozvání do světa vizuální kreativity a vyjadřuje poslání a dlouhodobou strategii Megapixelu.
„Megapixel, naši zákazníci i jejich potřeby se zásadně změnili oproti době, kdy jsme vstupovali na trh. Stále větší část společnosti fotí, natáčí video nebo si kreslí a chce volný čas trávit aktivně a uchovávat si vzpomínky. To všechno se v naší nové vizi odráží. Chceme lidem pomoct realizovat jejich záměr, ať je jakýkoliv,“ vysvětluje Tomáš Matějček, ředitel Megapixelu
Široká komunita fotografů a kreativců, kterou Megapixel po mnoho let spojuje, nyní může ještě více a dynamicky komunikovat se společností, která se snaží pro každého najít ten správný prostředek k sebevyjádření.
Ukázky vizuálního stylu
Zdroj: megapixel.cz, hrivnak.cz