-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Společnost Albi je jedním z největších českých výrobců a prodejců přání do obálky, personifikovaných dárků, balicího sortimentu a společenských her. Ke svým 25. narozeninám se rozhodla nadělit si nové logo.
„Inovaci vizuální identity včetně loga si přirozeně vyžádal posun a rozvoj produktového portfolia a rozšíření sítě vlastních prodejen.“, říká Antonín Kokeš, majitel Albi.
Původní logo:
Nové logo:
Autorem nového vizuálního stylu je Kreativní ateliér Frank, který má na svém kontě zakázky pro T-Mobile, Alo Diamonds a další. O komentář a explikaci nového loga jsme požádali Davida Hanouska, který v ateliéru působí jako creative leader.
Albi v tomto roce slaví 25 let a majitel Antonín Kokeš se rozhodl, že společnosti nadělí nové logo. Zadání bylo poměrně volné – například nebylo vůbec třeba vycházet či jakkoliv navazovat na původní logo či barevnost. Naším úkolem bylo vytvořit vizuální identitu, která bude především aplikovatelná na obrovské portfolio různorodých výrobků. Papírovými přáníčky počínaje, přes velké množství dárků až po deskové společenské hry, kterých Albi vyrábí stovky. Důležité pro nás bylo, že jsme mohli v průběhu návrhy konzultovat a ladit s designéry z Albi, kteří nám hodně pomohli v pochopení DNA značky a zároveň se vyznat ve všech produktech.
Albi je hravá firma a proto jsme se rozhodli, že design bude taky hravý. Navrhli jsme čtyři základní barvy, které v kombinacích vytvářejí mnoho dalších kombinací. Typografie je inspirována tradičními textovými přáníčky, na kterých je obvyklé střídat různé, k sobě zdánlivě se nehodící fonty. Kromě rozpracování identity do základních interních a marketingových materiálů bylo v zadání design prolnout do nově vznikající prémiové prodejny na Chodově, kam bylo důležité dostat především barevný kód a emoce.
Ukázky vizuálního stylu:
Nové logo bylo představeno poslední prázdninový den, společně s otevřením nové prodejny na pražském Chodově.
Zdroj a foto: albi.cz, meetfrank.cz