Inovuji, inovuješ, inovujeme… začátkem listopadu bylo představeno nové pojetí loga společnosti Philips. Celosvětově proslulá modrá značka s dlouholetou tradicí v oboru elektrotechniky přišla o jednu vlnku, ale získala nový výraznější střih vhodnější pro digitální dobu. Před oficiálním zveřejněním si zvědavci mohli sami díky „on-line akci“ na internetu nové logo odkrýt a objevit.
Související články
Švýcarsko má po třiceti letech nové turistické logo
Švýcarsko se po 30 letech pod heslem rozloučilo…
Frenštát pod Radhoštěm
Unifer
Brněnská diecéze
Ondřej Kostiha
Český ráj má nové turistické logo
Členové Sdružení Český ráj na valné hromadě…
Huslík
Slow&Rat
Haná Přerov
Milan Šuška
Muzeum Prahy
zetzetzet
Síť čerpacích stanic OMV má nové logo, vizuální styl i slogan
OMV představila novou korporátní identitu, která…
Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton má nové logo
Tradiční český výrobce ohýbaného nábytku Ton mění…
Skupina JRD má nové logo od studia Najbrt
Skupina JRD představila nové logo, které si…