Odměna: 30 000 Kč / Termín: 23. 5. 2016 _
Prodejny PONT Market můžete najít na 26ti nejdůležitějších vlakových nádražích u nás. Jedné se o typického představitele tzv. convenience store. Jejich sortiment a nabídka služeb je srovnatelná například s obchody na čerpacích stanicích. Nyní chtějí změnit design své značky a vyhlásili proto na ní veřejnou soutěž.
„Především chceme logem a celou vizuální identitou více prezentovat to kdo vlastně jsme a co vlastně nabízíme,“ říká Pavel Vaníček, který je odpovědný za marketing značek společnosti. „Lidé často nesprávně vyslovují název našich prodejen a srovnávají nás spíše se supermarketem. Nevnímají přidané hodnoty, které prodejny mají,“ dodává. Prodejny jsou přitom umístěné na velmi lukrativních místech po celé České republice. Kromě nádraží se v poslední době jejich rozvoj zaměřuje také na zdravotnická zařízení.
Společnost JPServis, a.s. za tímto účelem vyhlásila veřejnou soutěž na zpracování nového logotypu, který bude produkt více vystihovat. Termín uzávěrky je již 23. 5. 2016 s tím, že zájemci si mohou napsat o dokumentaci na E-mail: marketing@jpservis.com. Součástí prvního kola je vytvoření logotypu dle zmíněného zadání. V případě jeho výběru je s autorem uzavřena licenční smlouva v hodnotě 30 000 Kč a nabídnuta případná možnost spolupráce na zpracování celého vizuálního stylu a manuálu. Skicovné v tomto případě nebude vypláceno.
Více informací o společnosti na www.jpservis.com
Zdroj a foto: jpservis.com