Národní zemědělské muzeum v Praze vyhlásilo na podzim minulého roku soutěž pro vyzvané designery na novou značku a vizuální sty, ve kterém zvítězilo pražské grafické studio Dynamo design. Cílem bylo nejenom zviditelnit a zmodernizovat pohled na aktivity muzea, ale rovněž sjednotit vizuální komunikaci všech poboček NZM, v nichž se nacházejí rozsáhlé unikátní expozice. Na to jak se to podařilo se můžete podívat na několika ukázkách uvnitř článku.
Systém značek pro pražskou centrálu a čtyři pobočky je postaven na fotografických detailech, přičemž každou z nich reprezentuje značka vytvořená z tematických fotografií exponátů konkrétní pobočky. Každá pobočka má svou základní barevnost. Značka i samotný vizuální styl pracuje s kombinací klasické typografie a zároveň výrazné barevnosti fotografických výřezů na bílém podkladu, jež dávají tušit zaměření jednotlivých poboček.
Původní logo:
Po dokončení grafického manuálu bude během roku 2009 probíhat postupná implementace nové značky a vizuálního stylu. Podívejte se také na další práce studia Dynamo design, mezi jehož klienty patří například i Technické muzeum v Brně nebo Telefonica O2.
A jak se nová vizuální identita líbí vám? Hlasovat můžete pod článkem.