-
Hodnocení redakce
Hodnocení čtenářů
( hlasů)Od léta běží veřejný zkušební provoz první zcela nové multibankovní aplikace Richee, která nabízí „all-in-one banking“, kdy z jediného místa můžete vidět své účty napříč různými bankami, vytvářet statistiky, nahlížet do historie, provádět platby a spoustu dalších služeb, na které jste zvyklí, a mnoho dalších funkcí, na které si ve světě financí rychle zvyknete. Za jejím vznikem, logem a vizuálním stylem stojí autoři z Cleverlance, Dynamo design a Sinfin.
„Novým technologiím u nás v Dynamu fandíme, proto jsme rádi, že jsme se na vývoji této jedinečné aplikace mohli podílet. Nejdřív jsme pro klienta vymysleli jméno aplikace, pak navrhli logo a vizuální styl včetně sady ikon a nakonec jsme se podíleli i na vzhledu samotné aplikace.“ Dynamo design
Za prvé: Název
Vymyslet název pro novou věc bylo v Dynamo design dost zásadní. Musí být přiléhavý, výstižný, něčím zajímavý, zkrátka musí se líbit. Tvůrci nové aplikace Richee chtěli, aby už svým jménem byla uživatelům příjemná. Richee (trochu upravené jméno Richard) by už podle jména a při prvním pohledu měl být dobrým společníkem pro všechny, kteří se chtějí starat o své finance a mít přehled o tom, co se ve světě účtů děje. Původ jeho jména hledejme v anglickém „get rich“ – zbohatnout. A kdo by nechtěl mít kamaráda, který mu pomůže být bohatým?
Za druhé: Logo a vizuální styl
„Nové logo je vlastně monogram jména Richee. Jeho barevnost a stylizace je inspirována neonovými trubicemi a ukrývá v sobě několik významů. Jednak otisk prstu symbolizující jedinečnou identitu uživatele a bezpečnost aplikace, jednak v něm můžeme vidět i bludiště odkazující na složitost dnešního světa financí, ve kterém právě Richee pomáhá hledat správné cesty,“ říká autor loga Jan Šlégr ze studia Dynamo design.
Celou aplikaci vyvinuli ve společnosti Cleverlance, Dynamo design se postaral o vizuální podobu a sadu ikon, web připravovali v Sinfin a reklamní kampaň probíhá díky agentuře Nydrle. Aplikace Richee je umístěná na tmavomodrém až fialovém pozadí a logo – velké „R“ tvořené daktyloskopickou kresbou čar – na něm svítí díky jasně zelené barvě, která je použita na všech důležitých funkcích, povelech a odkazech. Všechny údaje, zásadní čísla a ikony jsou umístěny v boxech duhových barev.
Richee má vysoký bezpečnostní standard, balancovat na rozhraní několika bankovních a nebankovních prostorů není jen tak. Ke svému Richeemu si můžete zvolit cestu přes heslo, otisk prstu nebo sken obličeje. Celý projekt je pod záštitou Banky CREDITAS.
„Klademe důraz na jednoduchost, přehlednost, komfort užívání a bezpečnost. Richeeho budeme kontinuálně vylepšovat a plánujeme přidání řady nových užitečných funkcí,“ řekl Kamil Rataj, místopředseda představenstva Banky CREDITAS.
Komplexní manuál vizuálního stylu Richee je k dispozici pro interní i externí komunikaci díky službě BrandCloud, kterou je možné si i zdarma vyzkoušet.
Ukázky vizuálního stylu
Další práce Dynamo design:
Český volejbal má nové moderní logo i grafiku od studia Dynamo design
Zdroj a foto: dynamodesign.cz, linkedin.com